سوالات متداول
دیگران از ما پرسیده اند

برای دیدن فایل های ویدئویی و تصویری بایستی از نرم افزار پلیر به نام spotplayer استفاده کنید.

 

برای هر سفارش شما امکان ارسال تیکت می باشد، تیکت و یا سوال و درخواست خود را ارسال نمایید، پشتیبان محصول در اسرع وقت پاسخگو خواهد بود.

برای دسترسی به محصول بعد از اتمام فرایند خرید، بایستی قسمت دانلودهای صفحه کاربری خود را بررسی نمائید تا بتوانید از بخش دانلود محصول، محصول خریداری شده را دانلود نمائید.

در این سایت هیچ نوع تخفیفی به هیچ مناسبتی گذاشته نخواهد شد و با کمال اطمینان می گوییم که ارزش و نتیجه ای که هر کدام از محصولات سایت ما برای کاربران و مشتریان عزیز ایجاد می کنند به مراتب بیشتر از قیمت آنهاست. نکته دیگر اینکه همیشه سعی خواهد شد که قیمت محصول ابتدا با پنجاه درصد برای مشتریانی که به ما باور دارند و محصول را همان اوایل تولید و معرفی محصول تهیه می کنند، گذاشته شود و بعد از آن هر چقدر که از زمان گذاشتن محصول در سایت ما می گذرد قیمت محصول به قیمت واقعی نزدیک و نزدیک تر خواهد شد.

در این سایت هیچ گونه تبلیغی ولو به هر قیمتی گذاشته نخواهد شد و بطور کلی هدف این سایت صرفا ارائه محصولات تخصصی است و هیچ نوع تبلیغی برای محصولات دیگران پذیرفته نخواهد شد.

ما تنها در صورتی محصولی را در سایت خود ارائه می کنیم که ابتدا به صورت تجربی در زندگی خود و اطرافیان نزدیک و شاگردانمان اثرات عالی آن را ببینیم و بعد آن محصول را در سایت منتشر می کنیم. پس اگر محصولی در سایت گذاشته شود یعنی اطمینان کامل به نتیجه آن محصول داریم. ما خوب می دانیم که بزرگترین سرمایه ما شخصیت و تخصص ماست و بخاطر هیچ مقدار پولی حاضر به تخریب شخصیت و تخصص خود نیستیم.

اما برای گرفتن نتیجه مد نظر از محصولات این سایت بایستی دقیقا مطابق آموزه های منحصر به آن محصول خاص عمل شود و بس.

اگر جواب سوال خود را پیدا نکردید
با ما در تماس باشید
همکاران ما در اسپورت یار در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان می باشند